» CONDICIONES DE CONTRATACIÓN
>Solicitarile de rezervare sunt "On request", asta inseamna ca, odata realizata solicitarea, vom incepe administrarea respectivei, contactand cu Operatorul Turistic pentru a verifica disponibilitatea de locuri pentru data selectionata. Va vom contacta in urmatoarele 48 de ore pentru a va informa de disponibilitatea calatoriei selectionate.
Rezervarea nu se va confirma pana cand nu veti achita avansul de 30 % din suma totala. In cazul in care data de plecare este inferioara a 15 zile, se va solicita suma integrala a calatoriei daca toate serviciile contractate sunt confirmate, in caz contrar se va solicita 50% din suma totala.
Inainte de confirmarea solicitarii dumneavoastra de rezervare, veti putea renunta la orice serviciu fara nici o penalizare. Odata confirmata rezervarea, daca doriti sa o anulati, va trebui sa platiti o penalizare in functie de fiecare caz:
1. Consumatorul poate anula calatoria contractata in orice moment inainte de plecare. Totusi, daca anularea se produce in ultimele 15 zile inainte de plecare, va trebui sa plateasca o penalizare in functie de timpul care lipseste pana la plecare, ce va fi de:
a) 5 % din pretul calatoriei daca anularea se realizeaza cu mai mult de 10 zile si mai putin de 15 zile inainte de plecare.
b) 15% din pretul calatoriei, daca se realizeaza intre 10 si 3 zile inainte de plecare.
c) 25 % din pretul calatoriei, daca se realizeaza cu 48 ore inainte de plecare.
Aceste conditii sunt generale si pot varia depinzand de Operatorul Turistic cu care a fost contractata calatoria, fiecare avand propriile conditii de contractare. In orice caz, consumatorul va trebui sa plateasca cheltuieli de administrare de 50€ de persoana, in afara de serviciile optionale contractate daca nu au nici un fel de rambursare.
2. Se considera retragere a consumatorului daca, odata contractat un sejur, decide sa schimbe Hotelul, Ziua sau orice alt serviciu contractat. In acest caz clientul va trebui sa plateasca o penalizare pe care o va indica Operatorul Turistic* si cheltuieli administrative in valoare de 50€ pentru fiecare rezervare. Toate acestea vor fi posibile doar in cazul in care noile servicii solicitate sunt disponibile si Operatorul Turistic ne permite sa efectuam respectiva schimbare*.
* Fiecare Operator Turistic are propriile conditii de calatorie.
3. In orice caz, agentia nu se face responsabila de zborurile de conexiune contractate separat de catre client, daca se produce o anulare sau modificare a zborului. Se va face responsabila doar de acele servicii contractate direct de catre Operatorul Turistic ce organizeaza pachetul de vacanta combinata.